Thursday, March 18, 2010

Majlis Ramah Mesra Anak-anak Negeri Sembilan @ Facebook

Majlis Ramah Mesra Anak-Anak Negeri Sembilan @ facebook telah berlangsung pada 14 Mac 2010 bertempat di Restoran Warisan , Pusat Kraf Terachi. Ianya sebagai detik permulaan perkenalan anak jati negeri ini yang telah menjadi fans kepada laman sosial tersebut.

Pihak pengurusan AANS mengambil inisiatif intuk mengadakan majlis ini memandangkan komunikasi di dalam Facebook agak terhad. Alhamdulillah , walaupun pertama kali berjumpa , AANS @ Facebook sangat ramah dan terpancar kemesraan antara satu sama lain.


Pendapat saya , laman sosial sebegini merupakan platform yang begitu efektif kepada fans untuk berinteraksi dan bertukar pendapat mengenai isu semasa yang berlaku di Negeri Sembilan mahupun di tempat lain.
Harapan saya , agar AANS @ facebook dapat memperbanyakkan aktiviti-aktiviti bersama fans sekaligus dapat menarik anak-anak Negeri Sembilan yang berada jauh dari kampung halaman agar dapat pulang ke kampung ,menikmati keindahan Negeri Sembilan dan merapatkan silaturrahim bersama keluarga.

No comments:

Post a Comment